خداحافظ

اینجاهمه چی درهمه

خداحافظ

 

 

 

سلام دوستای گلم این آخرین پستی که گذاشتم

و معلوم نی کی و کجا بتونم باز دوباره

بتونم آپ کنم وبمو فقط میخواستم از همتون

تشکر کنم مخصوصا از همکلاسی های عزیزم و

داش کیان و عمو احمدم روزای قشنگی کنار

هم دیگه سپری کردیم واز دوستای که از

دست من دلخور شدن همین جا ازشون معذرت

خواهی میکنم امیدوارم ببخشن

به امید دیدار کوچیک شما علی

 

پرستوها چرا پرواز کردید

جدایی را شما آغاز کردید

خوشا آنکه دلداری ندارند

به عشقو عاشقی کاری ندارند

 

 



نظرات شما عزیزان:

مریم 11
ساعت13:58---21 شهريور 1393
به وب من هم سر بزن خوش حال میشم

Niloofar
ساعت22:57---1 شهريور 1393
سلام من خیلی وقته لینکت کردم چرا لینکم نکردی؟

سحر
ساعت0:56---1 شهريور 1393
تحویل بگیر فرخنده خانم ببین چی گفتمت!!!!
لالایی چی؟
آره قول دادم ولی شما کیس رو معرفی نکردی بعدشم به زور که نمیشه


سحر
ساعت0:29---1 شهريور 1393
تموم میشه ....

امشب داری به خاطراتت فکر میکنی؟!!
به خانوادت به دوستات
ولی عادت میکنید بخدا،شاید یه ماه اول سخت باشه
به سلامتی اومدین باید آستین براتون بالا بزنن ، به این چیزا فکر کن.
خدا نگهدارتون باشه
پاسخ:سحر خانوم تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبرد خخخخخخ برای مورد دوم استین بالا زدن تو دانشگاه قول داده بودید باید عملی کنی خخخخخخخخ


فرخنده
ساعت23:36---31 مرداد 1393
ان شاا.. سفرت به خیرو خوشی.خیلی دپرس شدیم.اما دیگه باید بری.روزای خوبی تو این 3سال داشتیم.تو دانشگاه چه تو وب.به سلامتیم برگردی.سفرت بی خطر.خدا پشتو پناهت.بایییییییییییی
پاسخ:خیلی خوش گذشت و به سرعت باد گذشت و همشون چه تلخ و چه شیرین به خاطرات پیوستن


فرخنده
ساعت23:31---31 مرداد 1393
خداحافظ همین حالا.همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید به یاد اسمونی که منو از چشم تو می دید اگه گفتم خداحافظ
نه اینکه رفتنت ساده است نه اینکه می شه باور کرد دوباره اخر جاده است
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویا ها بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 17:12 توسط ALI