سرباز

اینجاهمه چی درهمه

سرباز

 

 

 

  بسلامتی سرباز نه واسه سرباز بودنش . . .

 واسه غربتش . . .!!!

 واسه دلتنگیای آموزشی . . .!!!

 واسه تنهایی رو برجک نگهبانیش . . .!!!

 واسه ترس عروس شدن عشقش . . .!!!

 واسه . . .

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت0:42---31 مرداد 1393
وایییییی الان خوندم که تو جواب این دختره گفته بودین شنبه میخاین برین سربازی.......
درکتون میکنم که چه حالی دارید،عادت میکنید،انشالله به سلامتی برین و برگردین
پاسخ:مرسی


فرخنده
ساعت16:55---30 مرداد 1393
بابا ی مدتم سید میره از شرش خلاص میشیم
ان شالا.. خوش بگذره بهت.به ما که فک کنم خوش بگذره در نبودت.پخخخخخخخخ


فرخنده
ساعت16:53---30 مرداد 1393
یادش بخیر سحر.....
خودایشش خیلی سختی کشیدی.اینقد که تو استرس داشتی به منم سرایت کرده بود میگفتم اخر کی سربازی این مصی ت میشه


فرخنده
ساعت16:50---30 مرداد 1393
سلامتی سربازی که 55 دقیقه تو صف تلفن ایستاد تا فقط 5 دقیقه صدای عشقشو بشنوه ولی جز این چیزی نشنید
مشترک مورد نظر در حال مکالمه است....
پاسخ:خب چرا شما با سربازا این کار را رو میکنید دلتون میاد خخخخ


سحر
ساعت20:37---29 مرداد 1393
سربازی رو هم تجربه کردم !!!
انشالا به سلامتی برید سربازی و برگردید


حمید
ساعت11:36---29 مرداد 1393
ّبه سلامتیش


فریبا
ساعت14:37---28 مرداد 1393
آخییییی
وب زیبایی داری به وب منم سر بزن


مینا
ساعت12:31---28 مرداد 1393
به سلامتی همه ی سر بازا


drea
ساعت12:04---28 مرداد 1393

یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟
بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

نیشتر عشقش به جانم میزنی
دردم از لیلاست آنم میزنی

خسته ام زین عشق دلخونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو / این لیلای تو ..... من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم.
در رگ پنهان و پیدایت منم

الها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم.
صدقمار عشق یکجا باختم

کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی..
دیدم امشب با منی گفتم بلی..

مطمئن بودم به من سر میزنی
در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم.
صد چو لیلا کشته در راهت کنم
پاسخ:زیبا بود مرسی


fatemeh
ساعت11:02---28 مرداد 1393
بی احساس بودی . . .

بهتر که تمام شد !

بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . .


سهیلا
ساعت9:43---28 مرداد 1393
عاشق را بـــرعـکــس کـــنی ...
مـی شـود قشــآع ...
دهخدا را مـی شــنــاسـی ؟؟!!
لــغـــتــــ نـامــه اش را بــاز کــردم نــوشـتـــه بـــود:
قشــآع : دردی که آدم را از درمان مـایـوس مـ ـیـکند ..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:19 توسط ALI