دوست

اینجاهمه چی درهمه

دوست

 

 

 

 هنگامی که در زندگی اوج میگیری

 دوستات می فهمند تو چه کسی بودی

 اما هنگامی که در زندگی ، به زمین میخوری

 آنوقت تو میفهمی که دوستات چه کسانی بودند

 



نظرات شما عزیزان:

فرخنده
ساعت16:45---30 مرداد 1393
سححححححححححححححححررررررررررررر ررر
دلم تنگ شده.چندشب پیش رفتم مطالب گذشته رو دیدم عکس دانشگاه دیدم بغضم ترکید.تا دیروز اگه دلتنگ دانشگا میشدم حالا دلتنگ سبزوارم.دلم برا تو دوستام تنگ شده.بیشتراز همم خودتواکرمم
پاسخ:به قول خودت اخیییییی


سحر
ساعت20:42---29 مرداد 1393
فرخنده ه ه ه ه ه ه
اخر این مشهد من و فرخنده رو از هم جدا کرد
واسه اینه که میگم مشهدو دوست ندارم
پاسخ:خو بجاش بچه محل ما شد اشکال نداره خب شما هم بیاید مشهد همه دور هم باشیم


فرخنده
ساعت13:45---28 مرداد 1393
در دفتر خاطراتم نوشتم رفیق زیباست.طلاست.اوست که با وفاست....
معلم دفتر را دید وگفت این فقط ی رویاست...
گفتم ای معلم از نوازش دست رفیق چه میدانی.گفت در عالم رفاقت رفیق همیشه تنهاست...!
پاسخ:لایک ولی خدا اون روز رو نیاره ادم بی رفیق بشه


maral
ساعت18:11---27 مرداد 1393
دقیقا.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393 ساعت 1:6 توسط ALI