حرم

اینجاهمه چی درهمه

حرم

 

 

 جاتون خالي همه بچه هاي كلاس ديروز حرم رفتيم بعد يك بازديد درسي

از مشهد خيلي حال داد

 



نظرات شما عزیزان:

فرخنده
ساعت12:23---15 آذر 1392
من راجبه مشهد نظری ندارم.میگم فقط دلگیره.سحر خیلی غلیظ میگفت متنفرم.بله مام اگه ی فرهاد داشته باشیم مشهد حضضضضضضضضضضه

سحر
ساعت23:27---14 آذر 1392
ای وای من هی فراموش میکنم اقا کیان از اشناییتون خیلی خوشحال شدم

سحر
ساعت23:23---14 آذر 1392
نه مشهدم خوبه
پاسخ:حالا شد فقط مونده نظر فرخنده خانوم رو هم عوض كنم


فرخنده
ساعت22:28---14 آذر 1392
دمت گرم سید!افتخار دادنو خوب امدی
پاسخ:ديگه چكار كنيم


كيان
ساعت20:40---14 آذر 1392
ميسي از اينكه افتخار اشنايي دادين واقعا ممنونم البته دوست داشتم بيشتر زمان ميداشتين تا خجالتون در ميومدم علي اقا همكلاسيهاي خوبي داري قدر اين لحظات بدونين واسه همتون آرزوي سلامتي و موفقيت دارم بازم ميگم از آشناييتون واقعا خوشحال شدم
پاسخ:ما كه از خدامون بود بيشتر باشيم گير بد كسايي افتاده بوديم ولي اين دوستامم افتخار اشنايي با هر كسي رو هم نميدن ها خاطرت خيلي عزيز بوده كه اومدن


سحر
ساعت13:34---14 آذر 1392
دست همگی درد نکنه

بهترین سفر مشهدم بود
پاسخ:باز بگو مشهد بده


فرخنده
ساعت17:50---13 آذر 1392
بابا اعتماد بنفس.این عکسم کیان گرفت

در کل خوب بود

مخصوصا همین حرم رفتنمون.خدایی خوش گذشت.قسمت شد کیانم دیدیم
پاسخ:چه شبي بود خيلي خوش گذشت با اينكه خيلي خسته بوديم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1392 ساعت 17:1 توسط ALI