مزرعه

اینجاهمه چی درهمه

مزرعه

 

 

 

  مزرعه را موريانه خورد

  ولي ما براي گنجشك هامترسك ساختيم

  لعنت به اين حماقت

 

 



نظرات شما عزیزان:

k i a n
ساعت10:04---30 مهر 1392
واااااااااااای ببین فرخنده خانوم شهروبه هم ریخته الان با یه من عسلم نمیشه خوردش
اصلا تو جفت پا نرفتی حالا خوب شد


فرخنده
ساعت11:40---29 مهر 1392
نخیر.مطلب خوندم یادم از این بیام اومد.گذاشتم گفتم بقیم فیض ببرن.من چند بار جفت پا رفتم که سابقه زیاد دارم؟حسودیتون میشه.بسم ا...

دیگه نظر نمیدم
پاسخ:خانوم خداشاهي از شما بعيده جنبه شوخي داشته باش


k i a n
ساعت8:21---25 مهر 1392
الان من موندم این علی آقا با این فرخنده خانوم چطوری این تصویرو ربطش دادن به گل آفتابگردون تازه با هم یکه به دو هم میکنند
ولی خب مثل اینکه موضوع یه کم حساسه ها بحث خیانت و این حرفاست
علی مواظب باشیا که فرخنده خانوم سابقه جفت پا زیاد داره ها


فرخنده
ساعت13:36---21 مهر 1392
اشتباه کردی افتاب گردون همیشه رو به خورشید چون عاشق بارون شده خیانتکار محسوب شده دیگه .عقل کل.

فرخنده
ساعت18:50---19 مهر 1392
همه اورا خیانت کار می دانستند.گل افتاب گردانی را که عاشق باران شده بود.....
پاسخ:عاشق خورشيد شده بود نه باران


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 18 مهر 1392 ساعت 23:20 توسط ALI