دختران سرزمین من

اینجاهمه چی درهمه

دختران سرزمین من

 

 

اسطوره مقاومت گاندی نیست

بلکه دختران سرزمین من هستند

که همه چیز برایشان جرم است

ولی باز هم مقاومت می کنند ...

 



نظرات شما عزیزان:

کیان
ساعت8:13---15 مرداد 1392
فک کنم ساناز خانوم هنوز خیلی بچه است؟؟؟؟؟؟
شاید یکی از جرمات این باشه که تو وامثال تو واسه یه بار هم که شده آرزوشو داشته باشین که حتی رو نوک قله نسیم بهاری موهاتونو نوازش بده وبتونین رقص موهاتونو حس کنین و...
اینا شعر نیس خیال هم نیس فقط واقعیت زندگی من وتوست


sanaz
ساعت3:00---15 مرداد 1392
خوب بود ولی چندانم صحت نداشت

چه چیزی برای ماجرمه؟؟؟؟


پاسخ:بعدا تو یک مطلب دیگه میگم چه نابرابری های میشه ولی برای دختر بیشتر به چشم میاد


سحر
ساعت1:53---15 مرداد 1392
مرسسسسسسسسسسسسسی

ROZA
ساعت0:21---15 مرداد 1392
salam weblog ali dari age vaght kardi b manam sar bezan...
omadi nazar ham yadet nare....
montazeretam....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 1:3 توسط ALI