اینجاهمه چی درهمه

 

 

                

 

                               هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد

                                                 و

                                  کسی که چنین ارزشی دارد

                                باعث اشک ریختن تو نمی شود

 

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت19:40---7 مرداد 1392
من آن شکننده احساسم



در قعر اقیانوس ها



تاریکی اینجا بیشتر همچو کابوس میماند



تا یک بیداری رقت انگیز



حداقل دوست دارم اینگونه تصور کنم



زیرا که سرنوشت برایم پایان بدی در نظر گرفته است



من اوج را دوست دارم



آسمان را



کهکشان را



اما دیگر بالی برای پرواز ندارم



آخر مدتها بود دلم هوای زمین کرده بود ...



زمینی که اولاد حوا را پایبند کرده بود



اما بهای سنگینی پرداختم



بالم را گرفتند تا دیگر خیال پرواز به سرم نزند



انگار حوا هم همین بوده



و یک تظاهرغمناک ...



و حال همچو آدم



چه تقاص دردناکی باید بدهم



محکوم به زمین تا ابد ...
پاسخ:مرسی از متن های زیباتون


سحر
ساعت19:38---7 مرداد 1392
بام تنهایی من

همچو کوه هاییست که

سر به افلاک بلند

تا خدایان عظیم افراشته

و من از روشن صبح تا شفقش

در پی لحظه ی بیتاب نگاهش هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 7 مرداد 1392 ساعت 16:6 توسط ALI