تفاوت ها

اینجاهمه چی درهمه

تفاوت ها

 

 

 

 آدم ها فقط در یک چیز مشترک اند :

 آن هم در متفاوت بودن است

 پس به تفاوت ها احترام بگذاریم

 تا همبستگی آسانتر شود

 



نظرات شما عزیزان:

k i a n
ساعت10:27---8 شهريور 1392
آره دیگه
فک کن الان مثلا این آقاهه تو عکس هم نخواد متفاوت بودنو بپذیره و بخواد مث اون خانمه ساپورت بپوشه واااااای به نظر شما چی میشه اونوقت


سحر
ساعت15:54---6 شهريور 1392
دلم باران می خواهد...
میان همین تابستان گرم شهرم...
دلم هوای زیر باران ایستادن دارد...
ایستادن...وتنفس بوی خاک باران خورده...
دلم برای آرزوهای زیر بارانی ام تنگ شده
برای نسیمی خنک که به صورتم بخورد
و این گرگرفتگی حال و هوایم را فرو نشاند...
دلم می خواهد سرد سرد میان باران بایستم
تا شاید درد ها یخ بزنند...وهیاهویشان بخوابد..
دلم هوای بارانی میخواهد...


marzieh
ساعت15:37---6 شهريور 1392
زیبا بود......خوشمان امدددددددددددد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 4 شهريور 1392 ساعت 22:10 توسط ALI