اعتياد

اینجاهمه چی درهمه

اعتياد

 

       

 



نظرات شما عزیزان:

k i a n
ساعت12:41---29 مهر 1392
واااااااااااااااااااااای
چی شده فرخنده خانوم چرا اینقد کیان کیان میکنین من همین جام درخدمتونم


فرخنده
ساعت21:50---25 مهر 1392
کیان کیان کیان کیان کیان کیان کیان کیان کیان کیاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااان نننننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننن

فرخنده
ساعت19:35---23 مهر 1392
باباااااااااااااااااااااا.

k i a n
ساعت7:56---22 مهر 1392
سلام فرخنده جون خوبی
ببخشیددیگه مشکل از من نیست مشکل از روزگار که دیگه نمیشه افسارشو کشید و هر لحظه به این طرفو اونطرف میکشدت


فرخنده
ساعت13:42---21 مهر 1392
کجایی؟معلوم هست.دیگه جدا ستاره سحیل شدی.کیان بی معرفت.

k i a n
ساعت8:12---21 مهر 1392
من همان حسرت دوران کودکی ام
که امروز به تلافی از عقده های آن زمان آمده ام
من میدانم کسی مرا دوست ندارد
من میدانم دخترم خجالت میکشد به من بگوید بابا
من میدانم مایه ننگ تو وجامعه ام هستم
من میدانم که مردنم بهتر از زنده بودنم هست
من میدانم دیگر کسی انتظار مرا نمیکشد
من میدانم که پیش همگان منفورم
من میدانم خودم کردم که لعنت بر خودم باد
من همه اینها و خیلی چیزهای دیگر را میدانم
اما
ای کاش تو هم از من چیزی میدانستی وبعد با نگاهت مرا دشنام میدادی


فرخنده
ساعت21:18---18 مهر 1392
اخه این چیه دل ادم ریش میشه .حالم بد شد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 16 مهر 1392 ساعت 11:51 توسط ALI