تنهایی

اینجاهمه چی درهمه

تنهایی

دوســـتــی با مـن گــفـت :

 

شـعـر هایت زیباسـت ، قــصـه غــصـه ها سـت

تو سخـن از دل ما میگویـی

باز هم شـعـر بگو

دیگری اما گـفـت . شـعـر تو تکرار اسـت

ناخود اگاه نگاهـش کردم.

لحظه ای فکر ، تامل ، بعد آن ، با خـنـده

در جوابش گفتم :

زندگی تکراریست ، من و تو تکراریم

من اگر نو بشوم تنهایم و در این تنهایی

درد را می بینم

نو شدن بد دردیسـت و تو خود می دانی

قـصـه غـربـت و تنهایی را

پس چرا می پرسی ؟

حرف تو شیرین است

شاید این حرف دل ما و همه یاران بود

ولی این بار غم رسوایی ، که پدرهامان گفت

درد بی درمان است در خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو

باز هم می گویم ، که در این غـربـت تــلـخ

نو شدن، بد دردیست

و من از تنهایی می ترسم......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 1:58 توسط ALI