اینجاهمه چی درهمه

 

 

خداوندا

دوستانی دارم که روزگار فزصت دیدارشان را

کمتر نصیبم می گرداند اما تو خود میدانی که

یادشان در دلم جاوید است

دوستانی که رسمشان معرفت،کردارشان جلای روح

و یادشان صفای دل است ، پس آنگاه که دست

نیاز سوی تو برآورند

پرکن دستانشان را از آنچه که در مرام خدایی توست



نظرات شما عزیزان:

فرخنده
ساعت21:01---11 مهر 1392
چقد بی انصافی .بچه مردم گنا داره.
پاسخ:باشه شما راضیش کنید من ازش پذیرایی میکنم


فرخنده
ساعت20:46---10 مهر 1392
قول دادی کیان جون ها.مردو قولش.به فکر ناهار شامتم نباش.ناهار از سلف وشام سید علی برات ماکارانی درست میکنه.حله؟
داداشی تویه از من مایه میزاری من به کیان هیچی نمیدم بخوره


فرخنده
ساعت22:24---7 مهر 1392
عکس ی دختر پسر بود که پشتشون به دوربین بود.رو به سدریا بودن فک کنم

کیان
ساعت19:09---7 مهر 1392
سلام
شما محبت دارین فرخنده خانم
روزگار دیگه بعضی موقعها بر وفق مراد پیش نمیره
چه میشه کرد باید ساخت
چشم حتما میام


Shahrzad
ساعت23:27---6 مهر 1392
چه رنگی بذارم؟
پاسخ:ميتوني عكس هارو با عكس هات مچ كني


فرخنده
ساعت21:28---6 مهر 1392
ی سوال.مطالب قبلیتون کجاس.مردادم دیدم اون مطلبی که میخواستم نیست.عکسشو خیلی دوست داشتم.
پاسخ:كدوم عكسه


فرخنده
ساعت21:03---6 مهر 1392
امین.کیان جون داداش نیستی؟کجایی؟ دلمون برا مطالب قشنگت تنگ شده.ستاره سحیل شدی یه سر بزن.راستی وقت کردی با سید علی بیا سبزوار یه روز بیا دانشگاه خوشحال میشیم./ببین برات دعوتنامه فرستادم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 6 مهر 1392 ساعت 19:34 توسط ALI