خوبم

اینجاهمه چی درهمه

خوبم

 

  

 

 خوبم . . .

 حالم خوب اسـت . . .

 اما . . .

 دلم تنـگـ

 روزهاییس که میتوانستم از ته دل بخندم . . .



نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت21:59---3 شهريور 1392
عکس پسره خیلییییییییییییی با حالهههههههه

سحر
ساعت13:53---3 شهريور 1392

روزگارى جاده بودم جاده اى غرق تردد،جاده اى كز رفت و آمد لحظه اى خالى نمیشد،من كه بسیارى غریبان را به آبادى رساندم،عاقبت خود ماندم و ویرانه وتنهایى خود


مهرنوش
ساعت21:06---2 شهريور 1392
وبت قشنگ بسیار

فرخنده
ساعت22:35---1 شهريور 1392
دلم کار دست است،خودم بافتمش!تارش از سکوت...
پودش را از تنهایی.همین است که خریدار ندارد...


ROZA
ساعت20:14---30 مرداد 1392
salam azizam merc k sar zadi bazam sar bezan o khoshhalam kon.....link ham shodi

Arash
ساعت23:35---29 مرداد 1392
سلام سلام سلاااااااااااام
خسته نباشیییییییییی علی معلومه که وبت واست ارزش داره که اینطوری روش کار میکنی خیلی قشنگه
سرافرازم می کنی که واسه یه بارم شده به فروشگاهم سر بزنی و کلللللللللی خوشحال تر میشم اگه لطف کنیو یه بار هم ازم شارژ بگیری
تاااااااااازه فقط خرید نیست قرعه کشی هم داره و امیدوارم تو قرعه کشی هم برنده بشی
منتظر حضور گرمت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 22:26 توسط ALI