به کجا چنین شتابان

اینجاهمه چی درهمه

به کجا چنین شتابان

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرخنده
ساعت11:49---9 شهريور 1392
نمی دونم چی بگم.... جای تاسف.
بی فرهنگی ممنوع بیایید فرهنگ سازی کنیم از قدیم الایام تعارف رسم زیبای ایرانیان بود نه حمله به میزبان در حین پذیرایی !! بیائید رسم ادب و تعارف را به فرزندان خود بیاموزیم تا در بزرگسالی مسخره خاص و عام نشوند .وقتی یک ایرانی با فرهنگ و تمدن چندهزارساله در یک جشن بخاطر یک آبمیوه ناقابل و ارزان قیمت پر از قند که هیچ ارزش غذایی ندارد چنان زیر دست و پای هموطنانش له شود باید بحال فرهنگ و تمدن کهن کشورمان گریه کنیم.ناراحتگریهروز نیمه شعبان بسیار روز زیبا و باشکوهی بود همه جا غرق نور و شادی بود لبخند بر لبان همه هموطنانم نقش بسته بود چقدر زیبایی چقدر نور و چقدر آذین بندی های زیبا و رنگارنگقلبهوراهمه جا جشن و سرور بود ولی متاسفانه دیدن صحنه هایی قلبم را به درد آوردناراحتموقع پذیرایی حمله به کیکها و ساندیس هاتعجبچشمتان روز بد نبیند طوری حمله کرده بودند که انگار غنائم جنگی جمع می کنند.صحنه های خنده دار و در عین حال دردآوری بود همدیگر را هل میدادند موی هم را میکشیدند لگد میزدند گویی خشکسالی شده و این مردم هرگز غذا نخورده بودند حتی خانمی بخاطر ازدحام جمعیت زیر دست و پای مردم در حال له شدن بود عده ای می خندیدند و عده دیگر در حال فیلمبرداری آن صحنه های اکشن با موبایل خود بودند.ناراحت با خود فکر کردم آیا حمله به ساندیس و کیک از فقر فرهنگی مردم می باشد یا از فقراقتصادیسوالمگر قیمت یک ساندیس چقدر است؟مگر میزان ارزش غذایی ساندیس چقدر است؟این آقا یا خانم ساندیس کیست که اینهمه عاشق سینه چاک دارد؟نیشخنداو کیست که مردم بخاطر بدست آوردنش حرمت انسانی- اخلاق - فرهنگ و آبرویشان را زیر پا می گذارند . بخاطرکیک و ساندیس!!!!!!و به این نتیجه رسیدم که عدم آشنایی با واژه زیبای تعارف فقر اقتصادی نبوده و فقط فقر فرهنگی می باشد.اگر انسان دارای فرهنگ و اخلاق اجتماعی باشد کیک و ساندیس که هیچ اگر بالاترین ها را هم جلویش بگذارند هرگز بدون تعارف دست نمی زند چه برسد به حمله و آبروریزی


احمد
ساعت23:36---7 شهريور 1392
بستنیش واقعا خوشمزه اس

k i a n
ساعت8:30---7 شهريور 1392
خب این مورد نمیشه عمومیت داد البته ما حالا حالاها باید رو موضوع فرهنگمون کار کنیم الان همینایی که همین بستنی رو میخورند اگه 50تا سطل زباله هم اطرافشون باشه بازم میبینی تا چند کیلومتر اونطرفتر پرشده از آشغال . یکی از دلایل اصلی پایین بودن سطح فرهنگ تو بعضی جاهای کشورمون اینه که متاسفانه افراد فقط از دیگران انتظاراتی دارند وخودشونو جدای ازاون وظیفه ای که باید انجام بدن میدونند مثلا شما بادوستت تو خیابون در حال قدم زدنو خوردن چیپسی وقتی خوردن تموم میشه اکثرا بدون کوچکترین توجهی آشغالشو میندازن کف خیابون وقتی هم معترض میشی میگه ای بابا حالا من یه نفر اگه این کارو بکنم دیگه درست میشه.....بابا جامعه هم تشکیل شده از همین منو توها دیگه .من من من من من من من من تو تو تو تو تو تو تو تو تو دیدی چی همه شدیم.

درضمن علی آقا بعضی از پستات فقط بابت رفع تکلیفه ها وحال بهم زن شده مث همین که شما گروه خونیت چیه ازچه مدل مویی خوشت میاد چه تیپی رو دوس داری.....اگه میخوای متفاوت باشی سعی کن یه کم به موضوعاتی که میزاری محتوا بدی ومطلبیو بزاری که به مخاطبت انگیزه بده که بیاد حتما به وبت سربزنه.
پاسخ:حالا چرا عصبی میشی باشه اخه این روزا سرم شدید شلوغه وقت نمی کنم دنبال مطلب جالب باشم حتما داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392 ساعت 23:15 توسط ALI