کمی تفکر

اینجاهمه چی درهمه

کمی تفکر

 

 

 

  قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را

  این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق

 



نظرات شما عزیزان:

فرخنده
ساعت13:57---26 شهريور 1392
نمی دونم.ازش بپرسم باشه خبرتون میکنم.اما اینترنت نداره.فقط تنها چیز برا تبادل اطلاعاتتون گوشی همراس.

کیان
ساعت8:32---20 شهريور 1392
دخترعمت با من دوس میشه فرخنده خانوم بله رو ازش گرفتی خبرم کن

یه وقت فکر بد نکنیا واسه تبادل اطلاعات میگما
پاسخ:لطفا وارد مسائل خانوادگی نشید


فرخنده
ساعت22:14---12 شهريور 1392
دوست داشتید در اختیار بزارید خوشحال میشم.به سید علی قبلا گفتم یک جورایی مثل دختر عممید.اونم همیشه حرفای فلسفی میزنه.من مغزم هنگ میکنه.چرا دروغ.

k i a n
ساعت10:44---12 شهريور 1392
چیزای جالب واست زیاد دارم
ف ر خ ن د ه


فرخنده
ساعت12:13---9 شهريور 1392
ی چیز برام خیلی جالبه این اقا کیان حرفای خیلی قشنگی می زنه برای این نوع موضوعات....ایول خوشم اومد

k i a n
ساعت9:25---4 شهريور 1392
یاد بگیریم که چملاتمان را -چگونه-بگیم

نه اینکه فقط بگوییم
پاسخ:عالی بود


alone
ساعت22:02---3 شهريور 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1392 ساعت 23:22 توسط ALI